Functie
Als Project- en Aanbestedingsondersteuner ben je het aanspreekpunt van de Business Development Manager en werk je nauw met hem samen om projecten en aanbestedingen op te zetten en te volgen.
Jouw takenpakket:
- Het filteren van informatie uit projecten vanaf de opstartfase tot de oplevering en het communiceren van deze informatie naar relevante afdelingen.
- Het actief opvolgen van taken en deadlines, en het behouden van een goed overzicht over het gehele proces.
- Het schrijven en bijdragen aan het technische aspect van projecten, waaronder het verzamelen van productfiches en andere informatie.
- Ondersteuning bieden bij vragen van klanten en het verstrekken van informatie.
Jouw profiel
- Minimaal Bachelor diploma vereist, bij voorkeur in relevant vakgebied zoals textiel, modetechnologie, ...
- Sterke communicator, zowel intern als extern.
- Uitstekend in prioriteiten stellen en deadlines respecteren.
- Leergierig met oog voor detail.
- Vaardig met Microsoft Office.
- Vlotte talenkennis.
Aanbod
- Een filevrije werkomgeving.
- Stabiel, groeiend en internationaal bedrijf.
- Aantrekkelijk salarispakket
- Flexibel uurrooster
- 1 dag thuiswerk per week
- Mogelijkheid tot 4/5de
- Vrij in te plannen verlof
- Ruimte voor eigen initiatief en groei met interne en externe opleidingen
Spreekt deze vacature je aan? Neem dan zeker contact op via mail roeselare.office@ago.jobs of telefonisch via het nummer 051 26 50 99.
Solliciteren
AGO Jobs & HR
+32 51 26 50 99
roeselare.office@ago.jobs